Bad dags!

Godmorgon på er! sovit skönt? :)
det har ifal inte jag gjort :( gick och la mig ganska tidigt för att jag var trött sen låg jag i sägen i ungefär en timme och kunde inte somna , sen när jag somna drömde jag mardrömmar D:
men nu borde jag fixa mig eller ifal snart , ska nämligen åka och bada med mami och Evve! :D
och imorrn så åker jag antagligen hem till stjärtis och då kanske Evve ska med och sova hos mig till fredag!!
weeehoooo längtar !! :'D
men vi hörs sen!




                                           PEACE ! ♥


Haha Evve och Lovisa för stå för bilden! ;)

Kommentarer
Postat av: LIENE

Åh tack:D Är så glad att höra det!

kram

2011-08-02 @ 19:26:39
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0