AWESOME DUDE

thihi nu kommer bilder på vad jag köpte igår och på vad jag fick idag :'D
det är ju så att pappas tjej kom hit idag från vietnam.. och av henne fick jag nya converse i födelsedags present ;D
och ett par tofflor c:
aja jag tänker ge er bilderna nu! ;)




















Oversize tröjan-bikbok 199 kr
Jeans - cubus 199 kr
Strumpbyxor - cubus 69 kr
stickad basker - monki 79 kr
världens mysigaste tröja - New Yorker 319 kr
converse kommer från vietnam och det gör tofflorna också ;)


så det var allt jag köpte och fick ;D
riktigt nice eller hur?
och skorna är ju AWESOME heheh c:
nejmen nu ska jag äta frukost!




PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: L I Z A

Hej, skulle bli jätteglad ifall du kunde svara på min fråga! :)



http://skrammelpop.blogg.se/2011/august/det-var-nastan-alltid-svart-i-tankarna-pa-lan.html

2011-08-20 @ 13:04:31
URL: http://skrammelpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0