aaawww

sitter här i vardagsrummet och funderar på vart Linda försvann! D:
haha vi satt och video chatta när hon helplötsligt sa något och sen bara försvann asså hon logga ut ://
aja får se om hon loggar in snart -.-'
men kollade nyss in på sötnosarnas blogg och då såg jag att Evve hade skrivit att man skulle gå på min blogg och kolla :'D
wiiiihhooo älskar henne !
men för att vara snäll tillbaka så har jag nu gjort så att det finns en länk till deras blogg här! :)
och det finns även länk till Emils blogg och såklart till min lilla älskling Elina så kolla gärna deras!!
det är väll typ allt som händer nu , förutom att jag håller på att tagga mig själv för att kolla på en skräckfilm i kväll helt själv!! :D
fast det kanske är en dum ide... men jag vill se den!
och för er som undrar så heter den " Apartment 1303 " någon som har sett den? var den läskig ?
juste jag och Evve planerar att spela LASERDOME nästa vecka igen kanske ! , någon som hänger på? (aa)
nej nu ska jag fortsätta med att.... ehm att göra inget ? xD
http://priingles.blogg.se/ här får ni en liten snabb länk till sötnosarnas blogg! :)



                                               PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

dagens blogg är avslutad! kolla här: http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-bloggisch.html

2011-08-08 @ 22:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0