5 sanningar som jag tror om Aurora! :)

TJENARE ALLESAMMANS! Som ni kanske förstod av rubriken så är det någon som gästbloggar, och det är Lovisa som gör det! :D Jag tänkte göra 5 sanningar som Aurora brukar göra bara att jag skriver sånt jag tror om henne... eller vad man ska säga. Så här kommer 5 sanningar om Aurora :)


1. Hon ÄLSKAR mig! :D borde hon göra iallafall.. (;

2. Hon tycker mer om långa killar än korta ;)

3. Aurora är väldigt random :D

4. Hon tycker min katt är feeet! :(  

5. Aurora är rädd för åska! Det märkte man idag, för när vi gick hem så började det åska och då skrek hon. (:


Nu fattar jag varför Aurora tycker det är så svårt att komma på 5 sanningar för man kommer lixom inte på nånting.. Iallafall så tar det ett tag att komma på nått! :) Men det var väll allt jag hade att skriva just nu, kanske kommer in ett inlägg senare ikväll eller imorgon någon gång.. Vem vet :D


Juste höll på att glömma göra Auroras lilla peace grej som hon alltid gör såå....

                                      
                                                                 PEACE! ♥
                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0