5 sanningar om mig ... igen

Hejhej! som jag lova så blir det 5 sannigar om mig igen ;)
och så alla vet har jag inte hittat på något speciellt idag eller jo jag har vart med Lisette idag! :D
och det var riktigt trevligt :)



1. jag tror att jag håller på att bli sjuk :(

2. jag fryser stjärten av mig just nu! :O

3. jag har världens underbaraste vänner :')

4. min mardröm är att vara på värsta " sago stället " ni vet där det finns läskiga tecknade typer och sånt , och egentligen så vill dom döda dig och gör mat av dig sen.. :(

5. jag gillar inte dockor ...




PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

- ville bara önska dig en trevlig kväll :)!

2011-08-20 @ 22:47:48
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Josefin, mamma till Saga

ursäkta för mkt sent svar, men har haft besök hela helgen hehe :)

hehe aja okeej :) händer idag då?

2011-08-21 @ 10:37:12
URL: http://captureeverymoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0