5 sanningar om mig

så nu har jag kollat klart på True Talent (y)
och som jag lova så har jag skrivit 5 sanningar så här har ni dom! ;)


1. det finns en tavla hos min farmor som jag aldrig kan sluta kolla på för att jag tycker den är fin :)

2. jag kan inte sluta kolla rakt fram ut genom fönstret i köket och då liksom fastnar jag med blicken , sen får jag värsta rycket och typ vaknar till men ungefär 10 sekunder senare gör jag så igen o.o

3. nästa vecka så ska jag på röntgen för att typ kolla varf jag rapar så mycket (y)

4. jag gillar mössor men har typ bara två :D

5. jag försöket övertala pappa att vi ska åka till New York nästa år!!!!!



PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

Ursäkta om jag stör dig denna onsdags morgon men ville tipsa dig om tävlingen som pågåst just nu. Du kan vinna VALFRITT underklädesplagg bara genom att lämna en kommentar! SKYNDA NU! Puss ;*



http://saveu.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-underklader.html#comment

2011-08-24 @ 11:27:24
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0