5 sanningar om mig

thihi tänkte skriva 5 sanningar tidigare idag , jag har ju skola imorrn ;)


1. jag har ett mystiskt bett som brukar komma upp nära handen som ser ut som ett myggbett och det kliar men det försvinner lika fort som det brukar komma o.o

2. jag kom på nu att jag kan ju sitte inne hos min bror med min datorn men lyssna på musik från hans :D
( han har mycket bättre högtalare )

3. jag kan inte sluta säga " Tosse Tok " ...

4. på dom senaste dagarna har jag tackat nej när pappa har frågat om jag vill ha godis eller något sånt! thehehe det är väldigt ovanligt D:

5. jag insåg nyss att det inte är så bra att sitta nära min bror när jag chattar med någon -.-'




PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0