5 sannigar om mig del ?

aah innan jag och Lovisa lägger oss så tänkte jag bara slänga in en " 5 sanningar om mig " ;)


1. mitt hår är inte svart men det är väldigt mörk brunt så det ser svart ut :)

2. egentligen så har jag suuuper lockigt hår men jag har rakpermanetat det så ah det är typ rakt nu men jag ska rakpermanta det igen snart ;)

3. jag har ont i ryggen av att ha försök gå ner i brygga :(

4. jag älskar jeans men jeans älskar inte mig för dom går bara sönder hela tiden!! :'(

5. jag råka trampa på min plattång när den låg i en stor klädhög så nu är den trasig...


thihi det vara alla 5 sanningar för idag!
men nu ska jag sova ! ;)




PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: ' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

hihi :)

2011-08-19 @ 10:25:43
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0