5 saker som ni kanske inte visste del4

seg på att blogga idag , jo jag vet.. men jag vet inte varf haha D:
och jag har igentligen inget att berätta så då får det bli 5 saker som ni kanske inte visste del4!
I KNOW YOU LOVE IT! haha ;)
fast jag har en sak att säga och det är att jag älskar min lilla Evve , för hon kan ALLTID göra mig glad! :')
haha och hon har lärt sig en ny sak idag , och det är att läsa en bok! hon är bara så härlig !! :D
nejmen nu blir det 5 saker! ;)


1. jag HATAR SPINDLAR!! dom är äckliga , och läskiga! :(

2. jag får lätt dåligtsamvete ..

3. av någon anledning så går jag alltid in i väggar och dörrar!! D:
eller det har minskat lite nu , fast jag tror det börjar igen från och med idag ! haha
gick in i min dörr när jag skulle öppna den för att gå på toa :(

4. som ni kanske har märkt så måste jag alltid ha en smilys eller ett ! i slutet av varje mening :)
så om jag börjar chatta med någon eller så utan smilys så betyder det att jag är ledsen eller arg ( om jag inte skriver till någon i familjen eller med någon som nästan aldrig gör smilysar )

5. jag gillar att läsa böcker som är sanna och hemska ... och jag vet inte varf men det liksom fångar mitt intresse c:

såå det var allt för den här gången! :)
nu ska jag sova tror jag fast nee är inte riktigt trött en ... antar att jag får kolla på film för jag har ingen att vara social med :(



PEACE ! ♥

Kommentarer
Postat av: sannah

Jag hatar med spindlar!! På jobbet igår var det den största jag sett i hela mitt liv förutom såna i bur då haha. Jag börja gråta hahahaha

2011-08-13 @ 16:01:23
URL: http://sanzil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0