5 saker som ni kanske inte visste del2

HEJHEJ! :D ville skriva innan jag går och lägger mig så jag kan komma på andra tankar!
såg nyss på skräckfilm... fast som tur är såg jag den inte själv , Liz & Alex skoja så mkt under filmen så det vart inte lika läskigt! c:
men endå , men den var rätt seg och så fatta man inte så mkt fast man fatta endå haha .
nejmen nu kör vi med 5 saker som ni kanske inte visste del2 :)

1. min dröm är att en dag bli något stort , helst en sångerska! älskar ju att sjunga , funderar på att skaffa en mikrofon och börja spela in ? hahaha

2. jag hatar getingar och bin...fast humlor är söta :D

3. för ca 5 år sen så blev jag bränd av en manet när vi bada i thaliand , fast jag hade tur för det var ingen såndär med långa saker ! fast det gjorde riktigt ont!

4. jag  är jätte rädd för att gå ute själv spelar nästan ingen roll om det är ljust eller mörkt för det känns alltid som att någon ska hoppa fram och mörda mig eller kanske kidnappa mig :/

5. JAG HATAR ATT VARA SJÄLV! eller det är inget problem om det är så att någon kommer hem samma dag eller så , men kan inte vara själv en hel dag hemma hos papi eller mami !


såååå det var alla 5 saker för i natt! men nu ska jag sova vet inte om jag ska rida imorrn glömde ringa Åsa idag x)



PEACE ! ♥


thihi ser ni att mina ögon inte är helt bruna? :D

Kommentarer
Postat av: emma'

ja snälla skaffa en mikrofon och spela in & sen lägg ut här när du sjunger!

vill höra dig sjunga ju :d<3

2011-08-09 @ 02:36:43
URL: http://emmalouuise.blogg.se/
Postat av: LINDSHE - svart bälte i shopping! -

God morgon Yes! :) Sovit gott? Det har jag :)



Snygg bloggdesign tjejen! Gjort den själv? :) <3

2011-08-09 @ 09:39:49
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0