5 saker ni kanske inte visste del3

weeehooo dags för del 3 nu då! :D måste fixa till bloggen lite snart och skaffa kategorier och sånt...
nejmen nu ska jag börja! :)



1. jag har minne som en guldfisk , fast bara till hälften typ , finns kompisar till mig som är värre haha :)

2. när jag har hört en låt 1 gång och jag gillar den så kan jag sitta och spela om den flera gången tills jag inte gillar den längre och då är det knappt att jag lyssnar på någon annan låt x)

3. dom flesta av mina kompisar är äldre än mig och jag vet inte varför faktist D:
fast jag har ju såklart kompisar i min egna ålder ;)

4. när jag verkligen slappnar av i ansiktet och typ stänger av allt så kan jag se jätte sur ut och det brukar jag göra när jag går runt hemma , så antar att kompisar till mina föräldrar och mina syskon kan tro att jag är jätte grinig men det är faktist inte så!

5. jag har faktist ett litet problem och det är att jag rapar hela tiden och jag skojar inte!
det är verkligen hela tiden fast mest efter att jag har ätit eller druckit något , fast det är lite roligt i bland för jag rapar jätte högt haha som en riktig man! :D och så låter jag som Dark Vader om jag pratar samtidigt (a)

nej nu ska jag se om syrran kan ladda ner en film åt mig börjar bli trött på att sitta vid datorn ;)
men skriver mer sen eller imorrn!



                                                      PEACE ! ♥




Kommentarer
Postat av: EMMAS!

ahaha roligt att läsa :D

2011-08-10 @ 23:03:45
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0