10:40

Godmorgon! just nu så sitter jag här i sägen och lyssnar på musik , men ska snart fixa mig och sen gå ut och plocka äpplen c:
sen så kanske jag borde klippa mina naglar... dom börjar bli långa D:
eller några är jätte korta och några andra är långa haha :s
och jag som trodde att det var torsdag idag men tydligen är det onsdag :O
jag har ingen koll längre..
juste min bror fyller år idag också! :D
GRATTIS BRORSAN!! ( även om du inte ser det här )
nej nu måste jag fixa mig , ska åka till mami snart också !
bloggar senare när jag är hemma hos mami :)




PEACE ! ♥



Kommentarer
Postat av: emma'

sv, haha jaja ;D

älskar dig!! <3



fin bild btw!! :)

2011-08-10 @ 13:04:47
URL: http://emmalouuise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0