10 sanningar om mig

weehoo ska ju igentligen vara " 5 sanningar om mig " men glömde ju såklart att skriva igår -.-'
och så har jag inget intressant att skriva om idag så det är därför det har vart låg uppdatering , inte för att jag brukar skriva om något intressant direkt ...
men ifal så imorrn kanske jag kommer träffa Lovisa och då ska hon sova här tills fredag c:
och på fredag ska hon och jag handla :D
sen på lördag till söndag kanske jag ska träffa alexandra ;D
det blir en riktigt nice helg! :)
men nu blir det " 10 sanningar om mig " (:


1. jag brukar sitta med en nål och trycka in den så långt tills jag inte vågar mer på mitt bränn märke eftersom att min nerver är typ döda , känner ju inget då så jag tycker det är kul c:

2. jag brukar nästan aldrig ha smink på mig , händer bara i bland :)

3. varje gång jag ställer mig upp från badkaret så kan jag inte andas och så blir jag jätte yr o.O

4. jag älskar att sova i ett kallt rum !

5. thih jag tycker Endre är rolig att prata med c:

6. ibland vill jag inte gå ner bara för att vi har en läskig tavla på en pojke som hänger precis nedanför när man kommer ner från trappan , men jag går ner endå och undviker ögonkontakt!!

7. jag brukar sitta och dagdrömma jätte mycket :)

8. jag längtar till lördag för då får jag nya converse!! :'D

9. jag älskar convere och tycker att det är dom bästa skorna hehe :)

10. och så sist men inte minst , jag skulle vilja se LMFAO live !! :O


nu är jag äntligen klar hahaha :)
det var svårare den här gången att komma på vad jag skulle skriva än sist thehe ...
men nu ska jag fixa ljudet som dog nyss...




PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin, mamma till Saga

hehe okej :) jodå det är bara bra här, ska strax slänga mig i duschen :P händer annars då?

2011-08-18 @ 09:11:39
URL: http://captureeverymoment.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-18 @ 10:46:12
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv; hihi tkr du de? ^^ jag har rasat en hel del men jag kämpar mej upp ;)

2011-08-18 @ 13:00:10
URL: http://sarawangmark.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Men converse är ju dom bästa skorna så de har du rätt i! :)

2011-08-18 @ 13:09:54
URL: http://beloveable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0