Våren är häääär!

Sorry för dålig uppdatering , men igår när jag kom hem efter bion så var jag så trött , så jag gick och la mig på en gång och imorse så gick jag upp tidigt för att åka till min farmor :)
Efter att ha fikat en liten stund tog jag pappas kamera och tog lite kort!
Sen efter att ha vart hos farmor så åkte jag till mami och åt mat med henne innan hon skulle fortsätta jobba och efter det åkte jag hem till Stjärtis.
Och nu har jag städat mitt rum lite och så har jag laddat upp bilderna från idag men det vart inte så många men ska några här ;)
Och så är det sköööönt att våren äntligen är här!!!
bara att det blåser lite mycket......
Nejmen nu ska jag springa ner sätta mig framför tvn med pappa och äta på en choklad kanin!! :D

                                         PEACE ! ♥








Hehe älskar att springa runt i shorts här inne! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0