Mycket

Tjena! , Sorry för att jag inte har kunnat blogga igår men det var så att efter skolan så väntade jag på Jessica sen åkte vi hem till Alexandra och hälsade på eftersom att vi inte har träffat henne på ca 3 veckor tror jag :o
Men ifal det var riktigt trevligt och vi pratade lite sen så var vi ute och efter att vi hade vart där så skulle jag tydligen hem till Stjärnhov, så Jessica och jag tog bussen till Gnesta sen när vi var framme gick hon till Ungdoms café och jag byte på buss , på bussen efter ett litet tag så¨gick Bella på så vi åkte hem till sammans och när vi var framme i Stjärnhov så fick jag ett ryck och frågade om vi skulle till stallet så ja vi gick dit och efter att jag vart där med Bella gick vi hem och när jag kom hem så var jag så trött så att jag nästan gick och la mig på engång! (;
Men nu måste jag dra för ska till Gnesta idag ! :D


                                        PEACE ! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hey!

vilken vacker blid, tycker verkligen det! haha

men när kommer du igen?! vet inte om ja kan i helgen men du vet ju att ja ä hemma :)

((ta med den där turkosa surprise'n oxå!!)) "vill ju haaa"

2011-05-02 @ 19:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0