Kakor!!!!!!!!!!

Nu sitter jag och Eve här i vardagsrummet med kakor och ska snart gå upp till rummet och kolla på " Shutter "
kommer ju skita på mig :(
Men aja får hoppas att jag inte gör det ....
Idag så har jag och Eve vart ute typ hela tiden och så har vi doppat fötterna ... det var kallt!
Sen så tappa Eve bort sin mobil och hon upptäckte det när vi var hemma hos henne så vi fick gå tillbacks hela vägen till där vi doppa fötterna, men såklart låg inte mobilen där så vi gick till cafét som låg där och fråga om någon hade lämnat in den där och då sa dom att det var två pojkar som hade kommit in med den , fast dom hade gått till polisen med den så vi gick dit och där var den!
Fast Eve fick ge femtio kronor i hitte lön ;)
Men nu ska vi se på film!!!


                                                         PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: alice

hahha åh, kakor =( <3

miss u !

2011-04-19 @ 22:02:39
URL: http://zomeday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0