Jag hör fåglarna sjunga

Godmorgon på er!
Jag har typ vaknat precis eller nee vakna tidigare men somna om ;)
Igår så hade jag det riktigt trevligt eftersom att bror hade fest så kunde man sitta och skratta åt dom ibland :)
Men annars så gjorde jag inte så mycket satt ju bara och kolla på tv hela kvällen , och idag så får jag se vad som händer men Adam ( bror ) kommer ifal hit med Hanna och Zacke om ett tag ^^
Men efter att dom har vart här så kanske jag sticker till mamma eftersom att hon undra om jag ville komma plus att jag kanske skulle träffa Xiaoxia idag så tror nog att det blir åka in till Gnesta sen ;)
Men nu ska jag äta frukost !


                                                     PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0