Jag är ensam..

Bläää sitter här ensam hemma hos mami men jag har ifal haft en trevlig dag!
Har vart med Jessica och Emil , vi filmade lite sen tog vi kort och efter allt det så sa Jessica " kom vi går upp på taket " ( skolantaket )  då sa jag " okej! " :D .
Sen när vi hade klättrat upp så visste vi inte hur vi skulle komma ner , så Jessica ringde hem och efter ett tag kom hennes pappa med en stege! xD
Haha och nu har vi ett motto! " Man måste vara ung och dum för att bli gammal och vis " ;)
Det var en rolig upplevelse ifal, och nu vet vi att vi aldrig ska göra det igen !
Imorrn så ska jag träffa lilla Lovisa hihi det kommer bli trevligt! :D
Men nu ska jag fortsätta kolla på tv här i min ensam het fast kanske ska ta ett bad snart också , skulle ju vara riktigt fint med ett varmt skönt ba nu när jag endå är ensam hemma och ingen annan måste springa in till toan haha :D


                                           PEACE ! ♥


Kommentarer
Postat av: lovisa

tack så mtk:d

2011-04-18 @ 08:24:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: emma

fin blogg

2011-04-18 @ 10:38:20
URL: http://emmababy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0