I just can't get enough

Lyssna nyss på Black eyed peas låt - I just can't get enough och då stod det innan musik videon visades ( kollar på youtube ) att den spelades in i Japan 1 vecka innan allt hände så man kan snacka om att dom hade tur! :O
Just nu ligger jag här i sängen hemma hos mami och ska snart fixa en kopp te och sätta mig framför tvn och glo lite , sen blir det att lägga sig så att jag kommer upp till skolan för nu känner jag mig betträ ;)
Och tidigare idag satte jag fast nitar på mina jeans så nu är det ett A på ena bakfickan och på den andra är det ett hjärta haha , hade lite tråkigt så tyckte att jag kunde fixa det :)
Men nu ska jag dra


                                        PEACE ! ♥

 

Hahaha ingen älskar mig mer än vad jag gör ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0