Hemma själv

Gaaaasssh... haha har tråkigt är hemma själv för att brorsan är hemma hos sin tjej och pappa kommer hem i natt.
Men nu har jag ifal ätit fast ska antagligen fortsätta kolla på tv och sitta vid datorn, önska att pappa hade lämnat kameran hemma så att jag hade kunnat ta lite kort ^^
Fast måste bara berätta om vad jag råka göra imorse/natt.
Jo det var så att jag vakna av något vet inte riktigt vad och då kolla jag på kl där det stod 06:30 trodde jag
så jag ställde mig och börja ta fram kläder så fort jag kunde och skulle precis klä på mig då jag kollade ut och tänkte "varf är det fortfarande så mörkt ute" så jag kolla på kl en gång till och då såg jag att det stod 01:30,
Så slängde mina kläder på golvet och la mig igen haha xD 
Och idag så börja Asta i våran klass!! :D


                                                             PEACE ! ♥




                                                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0