göra läxan

Hejsan gott folk! :)
Hehehe det kanske är dags att göra engelska läxan nu och öva på glosarna elleerr? ;)
Nejmen jag ska nog göra det tänkte bara göra ett snabbt inlägg!
Jag har nämligen inte gjort något förutom att jag gjorde chokladbollar men ja dom vart inte goda tyckte jag...
men bror min tycket om dom och det är ju bra hihi.
Och sen har jag suttit här framför datorn och letat efter sen klänning till skolavslutningen , jag vet att det är ett tag kvar men kan ju vara bra att kolla nu ;)
Vill ha en rööööööd! :D
Men nu ska jag stänga av datorn vi hörs imorrn , och då får vi se om jag och Jessica ska gå på bio... jag vill se SUCKER PUNCH!!! :D


                                          PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0