Godnatt?

OMG hahaha känns som att jag ska dö när jag inte kan andas igenom näsan :(
Hatar att vara förkyld!!
Men ifal så har jag suttit här och kollat klänningar till skolavslutningen , vill helst ha en röd men hittar ingen och ja jag vet att det är ett tag kvar men kan ju vara bra att kolla redan nu ;)
Och om det är någon som vet en frisör som är bra och inte så dyr så säg gärna till!
Det är så att jag kanske ska rakpermamenta håret och sen klippa det , är rätt less på lockigt hår nu och vill testa nytt ^^
Så ja om ni vet någon säg till! :)
Men tror att jag ska sova nu eller kanske hehe vet inte än men vill gärna bli frisk så ska nog koka te först ;)


                                                          PEACE ! ♥



Ett tecken på att våren är här! :') ♥


Kommentarer
Postat av: adam

syster du ska veta att en rakpermanent sliter som fan på ditt hår...

jag förstår om du är trött på ditt hår(varför tror du att jag är rakad på huvudet jämnt för) men du ska veta att du har jätte fint hår och att många garranterat är avundsjuka på ditt hår...



kram din bror

2011-04-11 @ 20:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0