E man bäst eller BÄST

Haha e jag bäst eller BÄST , idag när jag var med Linda lite innan jag drog till Stockholm så öva vi idag igen på att stå på händerna och då skulle hon ta kort när jag skulle försöka att stå på händerna och då tog jag i så mycket att jag ramala och slog i huvudet och ryggen !
Sen så igår när vi var vi stationen och hoppa över cykelstället så fastna jag med bena...
Hehe tjejen med skillsen right? ;)

Idag när jag var i Stockholm så gick jag till ca 4-5 HM affärer och letade efter dom virkade shortsen men dom var slutsålda överallt , vart fett ledsen! men köpte ifal ett par snygga jeans shorts från BikBok!
Men nu ska jag ta ett bad sen kanske sova efter det måste ju upp i tid imorrn då pappa kommer och hämtar mig eftersom att vi ska till min faster och fira påsk (:
På tal om påsk , GLAD PÅSK! heheh :D


                                                                            PEACE ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0