Bäst såklart!!

Tja ! :D
Idag har jag haft det riktigt trevligt med härliga människor!
Först efter skolan så var jag med Xiaoxia och Asta , vi var ute väldigt mycket och så köpte vi glass! ;)
Senare var det kör och ja det var lika kul som vanligt , efter kören så var det Ungdomscafé men var inte där så länge och när jag skulle gå hem så följde Jessica och Emil mig .
Emil skulle tydligen filma så han hade med sig kameran och vi stannade på scenen vid consum där jag och Jessica börja dansa och sjunga , och så hade vi en liten publik på två personer!! :D
Haha alltid något ;)
Men snart ska jag nog sova är väldigt trött !


                                                                      PEACE ! ♥






Jag och Linda ... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0